Monday 24 August 2015

Kerinduan yang bertamu..-SAYANG KORANG KETAT2

Assalamualaikum..

Pagi2 isnin ni.. rasa lonely pulak. Biasa sebelum keje chit chat dulu.. borak2.. gossip2.. hahahaha.. tetiba hari ni sorang2. Mati kutu gue. Tengok sebelah nampak dinding jew.. huwaaaaa... my partner gossip dah takde.. again... AGAIN??

Sebenarnya, aku dah biasa dah.. geng gossip bersilih ganti. Sedih memang la sedih. Baru nak beramah mesra, dah hilang.. Tapi ok apa.. ramai kawan. Masing2 masih berhubung.. tak putus pun.. walaupun hanya dalam muka buku(Facebook daaa..).

Tetiba teringin mengimbau kenangan2 bersama korang..

Aku start keje sini 2006. Mula2 partner gossip aku k.linda. Ala.. tapi gambo dia takde.. Yer la.. masa tu mana ada phone canggih2 ni nak amik gambo yer dok. Tapi, banyak kenangan dengan dia. Termasuklah kena warning letter sebab pegi open house bank rakyat bahau nuu..hahaha.. masihkah kau ingat ka.linda ku sayang?

Lepas tu, hujung 2007, masuk pulak Iza. Ni budak masuk air. Geng gila2.. mana tak gila.. dia pencetus fesyen berani mati.. pakai blouse+skirt pendek+legging+tudung.. ko hader? hahahha.. tapi hati dia sangatttttt la baik. Cita2 tinggi, nak bukak butik.. harap2 impian ko tercapai geng.. yang ni memang lost contact terus..(kalau ko baca ni, carik aku weh!!)

Mei 2008 aku pulak berenti.. hahahaha.. tapi tak lama.. December 2008 masuk balik. Jodoh kuat kata ko.. muahahaha.. Masuk2.. aku berpartner ngan minah ni pulak. Yana..

 






Masa ni jugak dapat geng gossip baru syirah. Dia assist. Yana.. Masa ni belum kawen.. lepas kawen Syirah pun benti..



Awal 2014 yana pulak takde.. ganti pulak ngan Aisyah. So sweeeet ini budak. Cita2 tinggi & suka belajar.. adalah jadi geng gossip aku setahun..

     

And lastly.. geng gossip terbaru & terakhir Azra.. baru jew benti beberapa hari.. tak lama pun masuk group gossip ni.. adalah 3 ke 4 bulan kot.. huhuhuhu



Sebenarnya, banyak lagi nama2 yang tak mention sini.. k.dila, k.nor, Ain, Seri(semua geng salegirl vogue)anis izyan, siti, fendi(geng2 insurance)..

Doa ku.. moga kalian success dalam bidang masing2.. aku pun bakal mengikut jejak kalian tak lama lagi.. doakan daku jua yer.. wakakakaka..

No comments:

Post a Comment