Saturday 29 August 2015

Kenangan terindah.. - WARGA MADANIANZ

Assalamualaikum..


Pejam celik pejam celik dah dekat 9 tahun aku kat Madani ni. Macam2 suka duka dah tempuh bersama. Masa naik.. masa jatuh.. masa sedih.. masa happy.. kami dah macam 1 keluarga besar. Semua dah macam adik beradik.

lepas ni mesti aku rindu korang semua kan.. jom kita throwback skit kenangan kita sama2.. huhuhu..

Ni masa kita gi Bandung..



Ni pulak masa dinner kat Palm Garden hotel, IOI Resort..


Ni pulak family day kita kat Lost World of Tambun..




Masa team building kat pasir panjang..



Cuti2 bukit tinggi..


Buka puasa Nilai Spring Hotel..

Tak lupa jugak sama2 kerja keras untuk jayakan Lounching setiap kali keluar kete baru..
  




Dan paling best.. MAKAN TIMEZ!! sambutan hari raya.. Samaada di office..





 
Ataupun Open House..






Dan orang yang paling akan aku rindu ialah bestfriend aku kat opis ni.. Auntie!!


Apapun.. aku nak wish All the best Madanianz.. I will miss all of U..


2 comments:

  1. All the best kat akak. Dah macam keluarga besar dan teman rapat dah semua

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah yunk.. rindu pulak dah..padahal baru 4 hari.. huhuhu

      Delete