Friday 21 August 2015

It's Me Sara!!-KLINIK AS-SALAM,BANGI

Assalamualaikum..

Entry kali ni untuk mommy2 yang carik Scan 3D/4D yang agak budget. Aku pun banyak survey area nilai, bangi, k.l dan seangkatan dengannya. Dalam banyak2 klinik, aku tengok As-Salam paling murah la.. servis pun tengok org komen ok.

Kat klinik ni, korang kena book seminggu sebelum nak pi scan. Jangan main terjah jew.. sebab klinik ni ramai sesaje orang. So, aku decide tuk scan 7 bulan. Umur paling bagus 24w ke 32w. Clear skit katanya. Aku pilih tengah2.. 28w.

Berdebar2 jugak.. maklumlah.. yang sebelum2 ni putri2 belaka. Tapi tak bagi harapan pun(tapi masih mengharap keajaiban.. hahaha). Klinik aku check up cakap, macam boy. Tapi takut nak mengharap. So, 1/10/2014 aku set date.. kul 9mlm.

Oh ya.. masa appoinment korang boleh call jew.. pastu boleh decide nak Dr. Pompuan ke Lelaki(suami dia la). Aku decide pompuan la. Segan nak tunjuk peyut yang comel ni kat Dr. lelaki.. hahaha.. banyak peta baiii..

Sebelum datang, aku makan coklat sebungkus. Sebab aku dapat petua hasil dari mengoogle yang coklat mengaktifkan baby. Jadi jugak weh!!

Sessi adalah dlm 40-45 minit. Mula2 tak nampak.. Baby malu2 pulak. Tapi Dr. ni berusaha betul.. habis digegarnya perut aku banyak kali.. sekali... tada!!!

siap tulis lagi kat situ... hahaha
 Mula2 aku tak paham.. sekali Dr. cakap.. kakak2.. dapat geng makeup lagi la.. hahahaha.. kompom ke? perghh soalan aku takleh blah kan? compom 200% Dr cakap. Dah boleh beli baju munga2.. huhuhu.. mula2 sedih.. tapi bila Dr cakap takpe.. janji sihat.. kalau boy tapi tak sihat tak nak jugak kan? Betul 3x.. Allah maha mengetahui apa yang terbaek untuk hambanya.. Alhamdulillah!!

kaki tangan kat muka

haiii.. saya la Sara..

Klinik bagi 2 keping gambar print kat aku.. sebab aku tak puas ati gambo tak berapa clear.. biasa dia bagi sekeping jew.. hahaha.. tu lah gambo2 yang aku pilih utk print.. pastu dapat CD satu.. korang dapat la tengok pergerakan baby yang dah Dr. tu record.. sweet sangattt!!

CD
Dalam CD ni ada banyak lagi gambar baby & pergerakan baby yang Dr. amik masa sessi berlangsung.. ala.. simpan sebagai kenangan.. zaman dolu2 mana ada yer dok. So, manfaatkan lah teknologi yang ada ni..

No comments:

Post a Comment